جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

رونق كسب وكار با خريد ممبر تلگرام

۱۹۰ بازديد

چگونه با افزایش اعضای یک کانال تلگرامی و خرید ممبر واقعی تلگرام می‌توانیم مسیر حرکت کسب و کارمان را تغییر دهیم؟ با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ابزار و راه‌های ارتباطی تبلیغات شکل جدیدی به خود گرفته است. یکی از بهترین روش‌های فروش و تبلیغات موبایل مارکتینگ است که تلگرام توانسته است سهم بسزایی را در این تبلیغات آنلاین از آن خود کند. کانال‌های تلگرامی روز به روز در حال افزایش‌اند اما آیا همه آن‌ها می‌توانند موفق عمل کنند؟ ممبر‌های تلگرام جند درصد در این موفقیت سهیم هستند؟ برای مشاوره رایگان و خریدانواع ممبر واقعی و فیک برای تلگرام با شماره ۰۹۹۲۳۱۴۰۶۷۲  و آیدی yaraplus2@ در ارتباط باشید.

 خرید ممبر تلگرام

تلگرام؛ غول پیام‌رسان‌ و راهی برای کسب درآمد

تلگرام یکی از محبوب‌ترین و در عین حال پر سرعت‌ترین شبکه‌های اجتماعی در نگاه کاربران است. این پیام‌رسان به دلیل امکانات و قابلیت‌های فراوانی که دارد به سرعت از دیگر پیام رسان‌های مشابه پیشی گرفت و توانست جای پای خود را در دنیای اپلیکیشن‌های پیام‌رسان که بعضا عمر زیادی ندارند، محکم کند.این روز‌ها دیگر استفاده از تلگرام و امکانات آن کار سختی نیست! تنها یک گوشی هوشمند و اینترنت کافی است تا همه به راحتی به این پیام‌رسان دسترسی داشته باشند. همین موضوع باعث شده تا این پیام‌رسان محبوب به بستری مناسب برای بیزینس‌های آنلاین و تبلیغات آن‌ها تبدیل شود.

امروزه تبلیغات به واسطه‌ی موبایل و دیگر ابزار‌های دیجیتال نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. صاحبان کسب و کار و افرادی که به فکر راه‌اندازی یک بیزینس آنلاین هستند به خوبی می‌دانند که تبلیغات به شیوه‌هایی که در گذشته انجام می‌شد دیگر پاسخگو نیست! چرا که مخاطب دیگر آن مخاطب سابق نیست؛ بنابراین نباید انتظار داشت که شیوه‌های سنتی تبلیغات و کلک‌های قدیمی بر روی آن‌ها اثرگذار باشد. صاحب هر کسب و کاری که باشید و هر محصول و خدماتی که برای ارائه به مخاطب داشته باشید باید آن را ببرید جایی تبلیغ کنید که مخاطب آن‌جا حضور دارد. این روز‌ها حضور مخاطبان در کجا پررنگ‌تر از شبکه‌های اجتماعی و اینترنت است؟!

کسب درآمد از تلگرام با خرید ممبر واقعی تلگرام؛ مگه ممکنه؟!

همان‌طور که در قسمت قبل عنوان کردیم، شما نمی‌توانید کالا و محصول خودتان را به راحتی بفروشید مگر آنکه آن را همان‌جایی تبلیغ کنید که مخاطب محصول شما آنجا حضور دارد. موبایل مارکتینگ و تبلیغات با کمک موبایل نه تنها داستان برند شما را گوش به گوش به همه می‌رساند؛ بلکه در وقت و هزینه‌ی شما نیز صرفه جویی می‌کند. به نظر شما چرا تعداد کانال‌های تلگرامی که با هدف فروش کالا و یا معرفی خدماتی راه‌اندازی می‌شوند روز به روز در حال افزایش‌اند؟ خرید ممبر واقعی تلگرام برای یک کانال یا گروه تلگرامی چگونه می‌تواند به افزایش فروش و رشد و توسعه‌ی کسب و کار شما کمک کند؟

ممبر تلگرام بخر و پول پارو کن!

 خرید ممبر تلگرام

شاید عنوان بالا کمی اغراق‌آمیز به نظر برسد ولی اگر با استراتژی‌های درستی گام بردارید، حتما می‌توانید در تلگرام به سادگی آب خوردن درآمد کسب کنید! حضور میلیونی کاربران ایرانی در تلگرام آن‌را به یک پلتفرم ایده‌آل برای تبلیغات و فروش تبدیل کرده است. از طرفی این موضوع که دسترسی به تلگرام برای کاربران چندان کار سختی نیست و می‌توان هر قشر و سن کاربری را در آن مشاهده کرد کار شما را برای فروش در تلگرام راحت‌تر می‌کند.

 تصور کنید می‌خواهید حرفه و کسب و کار خود را از حالت سنتی خارج کنید و به فکر راه‌هایی کم‌هزینه اما موثر برای شناساندن برندتان به مخاطب هستید؛ بهتر نیست به فکر راه‌اندازی بخش آنلاین کسب و کار خود نیز باشید؟! تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی مزیت‌های قابل ملاحظه‌ای دارد که به عنوان مثال می‌توان به قیمت کم‌تر و مخاطب بیش‌تر آن اشاره کرد. می‌دانید برای اجاره کردن یک بیلبورد تبلیغاتی باید چقدر هزینه کنید؟

اجاره‌ی بیلبورد تبلیغاتی و پخش کردن تراکت رو فراموش کن!

برای اجاره‌ی هر متر مربع  بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر باید میلیونی هزینه کنید و مسلما پخش کردن تراکت تبلیغاتی هم وقت و انرژی زیادی از شما می‌گیرد. با این تفاسیر بهتر نیست برای فروش محصولات خود به فکر داشتن یک کانال در تلگرام و خرید ممبر واقعی تلگرام باشید؟ شمار کانال‌های تلگرامی هر روز در حال افزایش است و همین موضوع اثبات محکمی بر پربازده بودن این روش برای تبلیغات و فروش است. علاوه بر اینکه راه‌اندازی یک کانال در تلگرام هزینه‌ای ندارد مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • می‌توانید تبلیغات و محصول خود را شخصی‌سازی کنید

اگر محصولی که می‌خواهید به فروش برسانید فقط قابل استفاده برای یک قشر خاص و یا رده‌ی سنی خاصی باشد چگونه می‌خواهید با بیلبورد تبلیغاتی و یا تبلیغات تلویزیونی فقط این گروه خاص را جذب کنید؟ ممکن است مخاطبان هدف شما اصلا این تبلیغ را در سطح شهر نبینند در حالی که شما برای آن هزینه و انرژی زیادی صرف کرده‌اید. از این‌رو تلگرام و خرید ممبر تلگرام به داد شما می‌رسد.

  • با تلگرام می‎توایند با مخاطب و مشتری خود در تعامل باشید

تلگرام و کانال‌های فروش به سادگی این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند که با مشتری خود در تعامل باشید و نظرات و انتقادات او را نسبت به محصول خود بشنوید

  • صدای برند شما به گوش همه می‌رسد

با روش‌های قدیمی تبلیغات فقط یک قشر و گروه خاص امکان دیدن بیزینس شما را دارند در حالی که داشتن ممبر‌های زیاد برای یک کانال تلگرامی باعث می‌شود تا برند شما در سطح وسیع‌تری تبلیغ شود و تعداد افراد بیشتری آن را ببینند.

 خرید ممبر تلگرام

یک کانال تلگرامی با تعداد بالای ممبر حتما نتیجه می‌ده!

با تمام مواردی که در قسمت‌های قبل گفتیم، بهترین و راحت‌ترین راه برای رسیدن به سود بیشتر و دیده شدن بیشتر بیزینس شما در بین مشتریان تبلیغات و فروش از طریق تلگرام است. اما فراموش نکنید که یک کانال و یا گروه تلگرامی خالی با تعداد اعضای کم نمی‌تواند کمک زیادی به افزایش فروش و توسعه کسب و کار شما کند. پا گرفتن یک کانال تازه تاسیس زمان‌بر است و صبر زیادی می‌طلبد اما نگران نباشید چرا که راه میان‌بری هم برای پیشرفت سریع‌تر وجود دارد.

 خرید ممبر واقعی تلگرام برای کانال شما می‌تواند به روند رشد و پیشرفت کانال سرعت ببخشد و به شما در راستای پیدا کردن مخاطبان هدف خود کمک شایانی بکند. حتما بارها اصطلاح خرید ممبر تلگرام را شنیده‌اید؛ این ممبر‌ها انواع گوناگونی دارند که هر کدام بسته به ویژگی که دارد می‌تواند مزیت‌هایی برای رشد و دیده شدن یک کانال تلگرامی داشته باشند.

خرید ممبر ضروریه چون …

شاید برایتان سوال شود چرا باید برای کانال خود ممبر بخریم ؟! آیا هزینه کردن برای خرید ممبر تلگرام ضرورت دارد؟ تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام هر چند کار ساده‌ای به نظر می‌رسد اما اصول و قواعد خاص خود را نیز دارد. بیزینس و محصول شما در تلگرام بین هزاران کانال تلگرامی که هر کدام به گونه‌ای در حال فعالیت‌اند دیده نمی‌شود مگر این‌که افراد زیادی عضو کانال شما باشند. این اعضا نه تنها خود می‌توانند به مشتریان شما تبدیل شوند بلکه با فرستادن پست‌های کانال شما برای دیگران می‌توانند آن‌ها را نیز به کانال و یا گروه شما دعوت کرده و تعداد اعضای شما را افزایش دهند. با انواع ممبر تلگرام و کاربرد‌های آن‌ها آشنایی دارید؟ علاوه بر خرید ممبر واقعی تلگرام، امکان خرید ممبر‌های دیگری نیز دارید که با آشنایی با آن‌ها می‌توانید انتخاب درست‌تری برای افزایش اعضای کانال خود داشته باشید.

خرید این نوع ممبرتلگرام برای کسب و کارت بهتره!

ممبر‌های تلگرام به طور کلی به دو دسته‌ی ممبر‌های واقعی و فیک تقسیم می‌شوند. ممبر‌ واقعی خود چند دسته هستند که عبارتنداز:

  1. ممبر اد اجباری
  2. ممبر نوتیفیکیشن
  3. ممبر پاپ اپ

ممبرهای واقعی همان‌طور که از اسمشان پیداست افرادی واقعی و حقیقی هستند که به روش‌های مختلفی عضو کانال شما می‌شوند. اگر هدفتان از راه‌انداری این کانال، فروش و سود بیشتر است این ممبر‎‌ها همان‌هایی هستند که به کارتان می‌‌‌آیند. در حالی که ممبر‌های فیک تنها رقم اعضای کانال را افزایش می‌دهند و تاثیری در افزایش فروش شما نخواهند گذاشت اما به جهاتی حضور آن‌ها نیز برای پیشرفت سریع‌تر کانال الزامی است. حضور ممبر چه واقعی و چه فیک، اعتبار و ارزش کانال شما را بالا می‌برند و باعث می‌شوند کاربر بتواند به شما و خدماتی که ارائه می‌دهید اعتماد کند.

یک کانال و یا گروهی را تصور کنید تعداد اعضای کمی دارد، مشتری چگونه می‌ تواند به صحت گفته‌هایتان اعتماد کند و شما را به عنوان یک فروشنده واقعی بپذیرد؟ به‌طور کلی اعضای یک کانال با خودشان علاوه بر سود بیشتر، ارزش و اعتبار می‌آورند که نباید آن را دست کم گرفت. با توجه به تفاوت‌هایی که از ممبر واقعی و ممبر فیک عنوان کردیم، این خرید ممبر واقعی تلگرام است که در پیشرفت کسب و کار شما به‌طور مستقیم اثرگذار است. در ادامه با انواع ممبر‌های واقعی تلگرام بیشتر آشنا می‌شوید.

 خرید ممبر تلگرام

ممبر اد اجباری؛ کاربران مجبور به عضویت هستند!

با فراگیر شدن استفاده از تلگرام‌های غیررسمی بین کاربران امکان اضافه کردن افراد به کانال‌های مختلف از طریق اد اجباری فراهم شده است. در این روش افرادی کاملا واقعی عضو کانال شما می‌شوند اما همان‌طور که از اسمشان نیز پیدا است از آنجایی که به صورت اجباری به کانال شما اضافه شده‌اند، ماندن آن‌ها در کانال یا ترک کردن کانال توسط آن‌ها کاملا به محتوای کانال شما بستگی دارد. در خرید ممبر اد اجباری تلگرام، اعضا از طریق تلگرام‌های غیررسمی و سایر برنامه‌ها به صورت اجباری کانال شما را به صورت سایلنت بر روی تلگرام خود مشاهده می‌کنند.

اگر محتوایی که به مخاطب ارائه می‌دهید به اندازه کافی جذاب و گیرا باشد این افراد را به ماندن در کانال شما ترغیب می‌کند در غیر این‌صورت ممکن است با ریزش اعضا مواجه شوید. خرید ممبر واقعی تلگرام از نوع اد اجباری مزیت‌ها و معایب زیر را به همراه دارد:

  • ممبر‌ها واقعی هستند و می‌توانند باعث افزایش فروش شوند
  • از لحاظ اقتصادی به صرفه هستند

و اما معایبی از جمله: بازدهی کم، عدم ویوی مناسب به علت سایلنت بودن و ترک کانال به خاطر اجباری عضو شدن را دارا هستند.

رونق کسب و کار با خرید مبر تلگرام صورت میگیرد همین حالا برای خرید اقدام کنید.

ممبر پاپ اپ تلگرام؛ اختیاری و پربازده‌تر

 یکی‌دیگر از روش‌های خرید ممبر واقعی تلگرام، خرید به شیوه‌ی پاپ اپ است. بزرگ‌ترین تفاوت این ممبر نسبت به گروه قبلی، عضو کردن کاربران به صورت اختیاری است. در واقع در این روش افزایش اعضای کانال، زمانی که کاربر مشغول به استفاده از گوشی خود می‌باشد تلگرامش باز شده و کانال شما را مشاهده می‌کند. در این‌صورت کاربر اجازه دارد تصمیم بگیرد که می‌خواهد عضو کانال شما شود یا خیر. به همین‌خاطر حین خرید ممبر واقعی از نوع پاپ اپ، محتوای چند پست آخر کانال شما اهمیت زیادی دارد چرا که به احتمال زیاد کاربران چند پست آخر را شما را برای تصمیم گرفتن مشاهده می‌کنند.

انتشار محتوای جذاب و خلاقانه می‌تواند درصد موفقیت عضوگیری به روش پاپ اپ را به حداکثر افزایش دهد؛ بنابراین از محتوای خود غافل نشوید. فراموش نکنید که مخاطب به راحتی تفاوت بین محتوای ل

ارزشمند و بی ارزش را تشخیص می‌دهد. پس حتی اگر قصد دارید چیزی به او بفروشید سعی کنید با محتوایی ارزشمند آن‌ها را به استفاده از خدمات خود ترغیب کنید. از معایب خرید ممبر واقعی تلگرام به روش پاپ اپ می‌توان به: قیمت نسبتا بالا و ریزش بالا اشاره کرد. مزایای آن عبارتنداز:

  • ممبر‌هایی کاملا واقعی
  • ویو بالا
  • بازدهی بالا

 خرید ممبر تلگرام

ممبر نوتیفیکیشن بخرید و دیگر نگران ریزش اعضا نباشید

در این روش متن دلخواه شما برای تبلیغ کانال تلگرامیتان در نوار بالای گوشی کاربر نمایش داده می‌شود و کاربران با میل خود می‌توانند بر روی آن کلیک کرده و عضو کانال شما شوند. متنی که برای تبلیغات انتخاب می‌کنید و همچنین اسم کانال شما تاثیر بسیار زیادی در میزان کلیک کاربران دارد بنابراین باید سعی کیند یک متن تبلیغاتی جذاب و کاربردی بنویسید که علاوه بر جذب مخاطب گویای خدمات شما نیز باشد. در این روش از آنجایی که کاربران کاملا طبق میل خود عضو کانال می‌شوند و هیج اجباری در کار نیست، ریزش اعضا کاهش پیدا می‌کند.

روش ساخت استیکر تلگرام

برخلاف سایر برنامه های چت که ایجاد استیکر را محدود می کند، تلگرام به کاربران خود اجازه می دهد تا از تصاویر خود استیکر بسازند. تلگرام حتی اجازه می دهد تا استیکر ها را منتشر کرده یا آن را با دوستان یا مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. حدس می زنیم، این موضوع یکی از دلایلی است که تلگرام کاربران زیادی دارد. اگر می خواهید نحوه ساخت استیکر تلگرام را با استفاده از تصاویر خود بدانید، این مقاله را بخوانید تا به یک کاربر قدرتمند تلگرام تبدیل شوید.

روش ساخت استیکر تلگرام در ویندوز (با کمک ربات رسمی و مطمئن)

تلگرام از فناوری کارآمد و باز استفاده می کند. با استفاده از آن، می توانید استیکر های خود را ایجاد کنید.

ادامه مطلب اینجا بخوانید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.