جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

تولید محتوا اینستاگرام راهی برای افزایش درآمد

۱۸۶ بازديد

کسب‌وکارهای اینترنتی موجب شده است تا بسیاری از افراد از طریق فضای مجازی مانند اینستاگرام به تولید محصولات پرداخته و آن را به فروش برسانند. اینستاگرام به عنوان یکی از اصلی‌ترین وسایل ارتباطات جمعی کشور مورد توجه بسیاری از افراد قرارگرفته است. استقبال بی نظیر از این برنامه موجب شده است که علاوه بر ابعاد سرگرمی و رسانه‌ای، دارای ابعاد اقتصادی و شغلی نیز باشد. رونق گرفتن کسب‌وکار درمحیط اینستاگرامی نیازمند توجه به برخی از موارد است. یکی از مهم‌ترین این موارد تولید محتوا اینستاگرام است. با داشتن محتوایی مناسب، علاوه بر جذب افراد می‌توانید آنان را ترغیب به خرید محصولات و یا خدمات ارائه شده کنید.

باید توجه داشت که بی‌رقیب شدن در فضای اینستاگرام به‌راحتی ممکن نبوده و باید برای آن برنامه‌ریزی خاصی داشته باشید. بهره‌گیری از کارشناسان و متخصصین این حوزه می‌تواند تا حد زیادی به شما در این مسیر کمک نماید. کارشناسان ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس آماده خدمت‌رسانی به شما می‌باشند.

تولید محتوای مناسب، راهی برای افزایش محبوبیت

توجه داشته باشید که اینستاگرام به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ارتباط جمعی در ایران شناخته می‌شود. بسیاری از افراد با استفاده از این برنامه به خرید محصولات مورد نظر خود می‌پردازند. ظرفیت‌های بالایی که در این برنامه وجود دارد موجب شده است تا اهمیت تولید محتوایی که مناسب با حیطه کاری شما باشد، بیش از پیش نمایان شود. محتوا سازی در اینستاگرام اهمیتی فوق‌العاده دارد زیرا محتوای با کیفیت و مناسب، به نوعی نشان دهنده ارزش مخاطبین برای شماست.

به هر میزان که می‌توانید تعداد فالوور های خود را بالا ببرید. با افزایش فالوور می‌توانید این توقع را داشته باشید که کسب‌وکارتان رونق گرفته و به دنبال آن با سود بیشتری مواجه خواهید شد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن محتوایی ناب، جذاب و مناسب از متخصصین این امر مشاوره لازم را دریافت دارید.

یکی از نکات جالب توجه این است که مدیریت شبکه‌های اجتماعی به هیچ عنوان کاربرد اقتصادی و بیزینس ندارند و تنها برای ارتباط میان افراد ساخته شده است. اما اینستاگرام از این مقوله مستثنا است. بسیاری از افراد برای پیدا کردن پیج مناسبی جهت خرید اینترنتی به این برنامه رجوع می‌کنند. دلیل این امر را تنها می‌توان در محتوای مناسب جستجو کرد. دادن اطلاعات مناسب، محتوای ناب و عکس‌های جذاب می‌تواند پیج شما را به صفحه‌ای پر بیننده و جذاب تبدیل نماید.

تولید محتوا اینستاگرام

 

1- مخاطبین مشخص، هدف اصلی تولید محتوا اینستاگرام

قبل از تولید هر گونه محتوا باید مخاطبین خود را مشخص کنید. قصد شما از تولید محتوا در مشهد برای اینستاگرام، جلب نظر چه کسانی است؟ اگر شما پیج عمومی را مدیریت می‌کنید، محتوای تولید شده توسط شما کاملاً متفاوت از پیج پزشکی خواهد بود. در صورتی که مخاطبین هدف شما بانوان هستند، باید محتوایی متفاوت از زمانی که مخاطبین شما مردان هستند، تولید کنید. توجه به تمامی این مسائل می‌تواند شما را در تولید محتوایی مناسب و مخاطب پسند یاری نماید.

قبل از تولید هر محتوایی باید از خود بپرسید:

  1. جنسیت مخاطبین من چیست؟
  2. میانگین سنی مخاطبین من چند سال است؟
  3. مخاطبین مدنظر من در کدام منطقه زندگی می‌کنند؟
  4. مخاطبین من به چه چیزهایی علاقمندند؟
  5. هدف مخاطبین از فالوو کردن پیج من چیست؟

شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که در یک پیج پزشکی، افراد به قرار دادن مطالب طنز، عکس‌العمل مثبتی نشان دهند. آنان شما را به این دلیل دنبال می‌کنند که از مطالب علمی به روز استفاده کنند. در صورتی که شما مدیر پیج فروش لباس مردانه هستید، مخاطبین شما از فروش لوازم آشپزخانه خوشحال نخواهند شد. به همین دلیل بهتر است حوزه تخصصی خود را مشخص کرده و در همان راستا به فعالیت بپردازید. تولید محتوا اینستاگرام مرتبط می‌تواند پیج شما را به یکی از بهترین صفحات در حیطه‌ای مشخص تبدیل کند.

پکیج تولید محتوا

2- کیفیت، راز مهم تولید محتوا اینستاگرام

بسیاری از افراد با داشتن محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، نمی‌توانند به خوبی پیج خود را معرفی کنند و از این طریق بر میزان فروش خود بیفزایند. دلیل این امر را تنها می‌توان در کیفیت مطالب ارسالی و محتواهای تولید شده دانست. توجه کنید که وقت و زمان برای تمامی افراد با ارزش است. در نتیجه اگر محتوای شما از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشد، افراد رغبتی به دنبال کردن شما نخواهند داشت.

3- عکس‌ها، خلاقیتی انکار ناشدنی در تولید محتوا اینستاگرام

بهتر است برای نشان دادن کیفیت کار خود حتماً از عکس استفاده کنید. عکس‌ها بهتر از صدها صفحه مطلب می‌تواند نشان دهنده مفهوم کلام شما باشد. از عکس‌های با کیفیت برای تولید محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید. اینستاگرام بر پایه تصویر بنا شده است به همین دلیل نیز قرار دادن عکس و ویدئو مناسب و با کیفیت می‌تواند نظر بسیاری از افراد را به سمت شما جلب نماید. بهتر است تمامی محتواهای شما جنبه بصری داشته باشد. برای تولید محتوا اینستاگرام از قرار دادن عکس‌ها غافل نشوید. مطمئن باشید که با وجود عکس‌ها، محتوای بهتر و موفق‌تری خواهید داشت.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که خود مدیریت پیج اینستاگرام را به عهده دارید، حتماً از دوربین حرفه‌ای و یا یک عکاس تبلیغاتی استفاده نمایید. وجود عکس‌های خلاقانه و زیبا با کیفیت عالی می‌تواند مدت زمان بیشتری، مخاطبین را در صفحه شما نگاه دارد. به هر روش ممکن سعی کنید مدت زمان بیشتری را از افراد بگیرید بدین روش شما می‌توانید امید داشته باشید که در ذهن آن‌ها باقی بمانید.

تولید محتوا اینستاگرام

 

4- فالوور بیشتر، اعتباری بالاتر

دقت داشته باشید که تعداد فالوورها ارتباطی مستقیم با میزان اعتبار شما در فضای اینستاگرام دارد. شما می‌توانید با روش‌های مختلف به تعداد دنبال کنندگان خود بیفزایید. استفاده از تبلیغات، ربات‌های جذب فالوور و تبادل‌نظر می‌تواند در این امر مؤثر باشد. اما بهترین، منطقی‌ترین و حقیقی‌ترین روش جذب فالوور، تولید محتوای مناسب می‌باشد.

اگر مطالب ارسالی شما به اندازه کافی مفید و جدید باشد پیج شما پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، به بالاترین میزان فالوور خواهد رسید. در این صورت افرادی که شما را دنبال می‌کنند، مخاطبین حقیقی شما شمرده شده و به شما وفادار خواهند ماند. به همین دلیل است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای افزایش میزان فالوور خود از تولید محتوا بهره برید. در نظر داشته باشید که افزایش فالوور، نشان‌دهنده اعتبار کار شماست. چنانچه افراد بیشتری شما را دنبال کنند، شانس فروش محصولات و خدمات ارائه شده به نسبت افزایش پیدا خواهد کرد. در نتیجه ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان این موضوع را فراموش نکنید.

3 عنصر کلیدی برای تولید محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام که امروزه به عنوان یکی از شبکه های محبوب و محتوا محور شناخته شده فضای مناسبی برای در بر گرفتن محتوای شماست اما چگونه عمل کنید تا در اینستاگرام زمین نخوردید و رقبا را پشت سر بگذارید؟

1️⃣ قبل از هرگونه اقدامی فهرستی از ایده هایتان تهیه کنید؛فراموش نکنید که تعداد صفحه های شخصی و یا کاری که برای هدف خاصی راه اندازی شده و بعد از مدتی با کمبود ایده برای اجرایی شدن آن هدف مواجه شدند، بی شمارند.

2️⃣ انتخاب کنید که در چه حوزه ای می خواهید تولید محتوا کنید؛ اگر یک صفحه ی شخصی دارید و قصد دارید روزمرگی هایتان را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید، به یاد داشته باشید که اینگونه صفحات در اینستاگرام کم نیستند بنابراین شما باید محتوایی جذاب و قابل توجه به مخاطب ارائه دهید تا نظر آن ها را به خود جلب کند اما اگر یک صفحه کاری متناسب با بیزینس خود راه اندازی کرده اید و می خواهید از این طریق به سوددهی برسد، باید بدانید مردم از حوزه ی کسب و کار شما و خدماتتان چه انتظاری دارند تا بتوانید اطلاعاتی جامع و مفید در اختیارشان بگذارید.

3️⃣ با داشتن استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام هرگز شکست نمی خورید؛ اگر همواره اقدام به تولید محتوایی بی کیفیت و ناکارآمد می کنید، به شما تبریک می گوییم! شما اکنون یک صفحه ی اینستاگرامی دارید که قرار نیست سود چندانی به شما و کسب و کارتان برساند!

ه

طراحی پست اینستاگرام

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

مسلما یکی از گزینه هایی که تعیین استراتژی برای یک بازاریابی محتوایی را تحت الشعاع قرار میدهد، بحث بودجه و هزینه هاست.

اگر به دنبال تولید محتوا در اینستاگرام باشید حتما به هزینه تولید محتوا در اینستاگرام هم فکر کرده اید . برای اینکه بتوانید در اینستاگرام موفق عمل کنید ابتدا باید بدانید میخواهید در اینستاگرام دقیقا چه کاری انجام دهید، در این صورت می توانید هزینه ها را تا حدودی محاسبه کنید.

به خاطر داشته باشید که ممکن است برندی با آپلود کردن تنها 5 عدد پست در هفته بتواند مخاطب خود را جذاب کند، اما شما برای جذب مخاطب جدید و حفظ مخاطبان سابقتان به حجمی بیشتر از این نیاز داشته باشید.

تولید محتوای تخصصی برای اینستاگرام در مشهد چه تاثیری بر بیزینس های این شهر گذاشته است؟

کثر افراد با واژه ی محتوا آشنا هستند و تاثیر زیاد تولید محتوای خوب بر رونق کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. اگر کسب و کاری اینترنتی دارید ولی از درآمدی که دارید راضی نیستید و یا نمیدانید چطور می توانید به فروش و سود بیشتر برسید کافیست روش های بازاریابی قدیمی را به فراموشی بسپارید، همانطور که میدانید بازاریابی اینترنتی یکی از مهمترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ است  و شما برای موفقیت در این زمینه به یک تیم تولید محتوای تخصصی نیاز دارید.

بازاریابی و تولید محتوا در مشهد و سایر شهرها امروزه جایگاه خود را میان برند ها حسابی بالا کشیده و تقریبا تمامی افراد متوجه شده اند با یک تولید محتوای تخصصی توسط یک تیم قوی می توانند شاهد افزایش رتبه سایت و جایگاه خود در میان رقیبان شان باشند.

تولید محتوای اینستاگرامی

اگرشما هم یکی از افراد علاقه‌مند به فضای مجازی هستید و جزء افرادی هستید که تلاش می‌کنند دراین فضا فعال باشند ، حتما می‌دانید که اینستاگرام یکی از برنامه‌های پرطرف‌دار مردمی است. روزانه افراد زیادی در این عرصه اطلاعات شخصی خود را به اشتراک می‌گذارند و حتی تعدادی از افراد در اینستاگرام به کسب‌و‌کار می‌پردازند. با تولید محتوا‌های متفاوت و جمع‌آوری فالوور می‌توانید از افراد فعال اینستاگرام باشید. اگر می‌خواهید طریقه‌ی تولید محتوا اینستاگرام را برای صفحه ی اینستاگرامی خود یاد بگیرید با ما همراه باشید.

اگربخواهیم تعریف دقیقی برای تولید محتوا در اینستاگرام بگوییم؛ باید بگوییم که انتشار هدفمندانه ی هرگونه محتوایی از قبیل عکس، فیلم، موسیقی و … که به منظور ارائه به مخاطبان و جذب کردن آن‌ها طراحی می‌شوند را تولید محتوای اینستاگرامی می‌گوییم. نکته ی مهم حائز اهمیت این است که باید قبل از نشر و تولید بدانید که چه محتوایی با چه مضمونی را قرار است برای مخاطبان خود ارائه دهید.

 

اصول تولید محتوای اینستاگرامی

تولید محتوا در اینستاگرام و محتواسازی باید با هدف سرگرمی و لذت بردن مخاطب باشد. پس اول ایده ی مناسب خود برای ساخت صفحه را پیدا کنید وسپس با رعایت اصول زیر صفحه ی خود را ارتقا بدهید.

– کیفیت در محتواسازی حرف اول را می‌زند. پس متن، عکس، فیلم و هرچیزی  که قرار است نشر دهید باید از کیفیت عالی برخوردار باشد.

– محتوای شما باید جنبه بصری داشته‌باشد.

– باتوجه به شخصیت کلی مخاطبانتان محتوا را تولید کنید.

– از عکس نوشته ها و جملات انگیزشی حتما استفاده کنید.

– از پشت صحنه کار‌های خود توسط استوری به مخاطبان اطلاعات دهید.

– از نظر مشتریانتان برای باقی مخاطبان سند قرار دهید.

تولید محتوای درست وپربازده

برای اینکه صفحه ی پربازدید و جذابی داشته‌باشید باید نکاتی را در باب نحوه عکس گذاشتن، انتخاب عکس خوب با چه کیفیت و چه اندازه‌، چگونگی تبلیغ و …بدانید و آن‌ها را رعایت کنید که تعدادی از این نکات را برای شما توضیح می‌دهیم.

1.استفاده از نرم افزار تولید‌محتوای اینستاگرام

نرم افزار‌هایی مانند  Canva و   Venngage  در دسترس هستند که به مدیریت محتوای اینستاگرامی و تولید محتوا در اینستاگرام کمک می‌کنند. این برنامه‌ها مخصوص افرادی که فتوشاپ بلد نیستند کار می‌کند. عکس هارا تغییر می‌دهد. افکت و متن‌هایی با فونت‌های جذاب روی عکس‌ها می‌گذارد و کمک می‌کند محتوا را براساس حرفه‌ی خودتان تنظیم کنید.

2.استفاده از قالب‌ها و فرم‌های محتوا

علاوه‌بر عکس و متن‌های جذاب از قابلیت‌های دیگر اینستاگرام استفاده کنید. فیلم، گیف، IG TV، بوم‌رنگ و… از دیگر قابلیت‌ها هستند که صفحه شما را جذاب می‌کنند.

اینستاگرام

3.راه اندازی کمپین تبلیغاتی

این راه یکی از راه‌های سرگرم کننده و پربازده برای جذب کابر و جذاب‌تر کردن پیج است. شما می‌توانید یک مسابقه و سرگرمی برای فالوران خود راه اندازی کنید و آن‌ها برای بالابردن رای‌های خود در مسابقه راه اندازی شده پیج شما را به دوست و آشنایان خود معرفی می‌کنند.

4.همکاری با اینفلوئنسر‌ها

فرقی نمی‌کند که شما برند کوچک یا بزرگی هستید. هرچه باشد همکاری با برند‌های پربازدید و معروف باید یکی از کار‌های اصلی شما باشد. با همکاری با اینفلوئنسر‌ها موج جدید و پر جمعیتی از مخاطبان اینفلوئنسر مورد نظر از صفحه‌ی شما بازدید خواهند کرد.

5.انتخاب عکس‌های مناسب

در عکس مورد نظر روی هدفتان تمرکز کنید. از قانون یک سوم عکاسی در عکس انتخابی خود استفاده کنید. از زمینه‌های سفید و کادربندی شده عکستان استفاده درست کنید.

6. استفاده از هشتک

در پایان محتوای خود از هشتک‌های هوشمندانه استفاده کنید. قبل از نشر از صحت و خوب بودن هشتک‌هایتان مطمئن شوید و سپس محتوا را نشر دهید. از استفاده ی زیاد از هشتک خودداری کنید و تعداد هشتک‌هایتان بین 5 تا 10 عدد باشد.

با رعایت این نکات و علاقه بسیاری که مسلما هر فرد علاقه‌مند به این حرفه از خودش بروز می‌دهد می‌توانید تعداد بازدیدکنندگان خود را بالا ببرید و از تولید محتوا در اینستاگرام بهترین بازده‌ها را دریافت کنید.

اینستاگرام مارکتینگ چیست ؟

اینستاگرام مارکتینگ نوعی فعالیت بازاریابی اینترنتی است که در فضای اینستاگرام اجرا می‌شود. این نوع بازاریابی در اینستاگرام به روش‌های متفاوتی اجرا خواهد شد. همانطور که می‌دانید شبکه های اجتماعی بستر مناسبی را جهت تبلیغات آنلاین فراهم کرده‌اند. اخیرا تغییرات فراوانی در بستر شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده است که این تغییرات سبب شده است که بستر اینستاگرام تبدیل به بستری محبوب جهت تبلیغات و بازاریابی بشود . اما نکته‌ای که حائز اهمیت است این می باشد که اینستاگرام صرفا محل قرار گیری عکس‌های شما نیست. اینستاگرام با وجود استوری‌ها ، هشتگ‌ها و تبلیغات و ویدئوهای زنده توانسته است بستری قوی برای تجارت آنلاین و بازاریابی محسوب بشود .

تولید محتوای اینستاگرام

تولید محتوا مناسب و ارتباط آن با جذب فالوور واقعی

محتوا را می‌توان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های استراتژیک هر صفحه اینستاگرام دانست. صفحه اینستاگرامی که از محتوای مناسب برخوردار نباشد به راحتی نخواهد توانست فالوور واقعی جذب کند؛ از همین رو داشتن تقویم تولید محتوا اینستاگرام یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین موارد برای این شبکه اجتماعی به حساب می‌آید. در ادامه این مقاله به بررسی نکاتی خواهیم پرداخت که باعث آسان شدن تولید محتوا در این شبکه اجتماعی خواهد شد.

عکس‌های با کیفیت، معجزه در اینستاگرام

اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی تصویر محور است؛ در نگاه اول کاربران نه کپشنی را می‌بینند و نه لایک و کامنتی، آنچه کاربر در لحظات اول با آن درگیر می‌شود، تصاویر است. سعی کنید تا حد ممکن این عکس‌ها با کیفیت باشند. استفاده از تکنیک ابهام در عکس‌ها می‌تواند معجزه کند؛ کافی است از زاویه‌ای عکاسی را انجام دهید که تمام جزئیات در نگاه اول قابل شناسایی نباشد، این کار باعث خواهد شد مخاطب برای فهم تصویر مقدار زمان بیشتری روی تصویر تمرکز کند. استفاده بیش از حد و زیاد شدن بخش مبهم در تصویر باعث خواهد شد مخاطبان نیازی به بررسی بیشتر تصویر پیدا نکنند.

محتوای آموزشی و جذب فالوور واقعی

شاید بتوان گفت اینستاگرام برای آموزش و فضای آموزشی ساخته نشده است؛ این حرف تا حدودی درست است اما نباید این نکته را فراموش کرد که بر اساس آمار 8 درصد از کاربران موجود در اینستاگرام به دنبال آموزش‌اند. شما در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید امکان فعالیت آموزشی برای شما فراهم است کافی است کمی برنامه ریزی داشته باشید تا به این مهم دست یابید. فرض کنیم شما یک مغازه پرده فروشی دارید می‌توانید محتوایی در رابطه با معرفی انواع پرده داشته باشید. همچنین می‌توانید آموزش نصب کردن پرده را برای کاربران خود شرح دهید. در هر کسب و کاری که هستید سعی کنید سوالات مشتریان خود را یادداشت کنید؛ این سوالات می‌تواند منبعی مناسب برای تولید محتوا اینستاگرام باشد.

از درون کسب و کار خود بگویید

گفتن از درون کسب و کار به این معنا است که شما می‌توانید با نشان دادن فرآیندهای انجام کار به کاربران، احساس اعتماد را در آن‌ها زنده کنید. به عنوان مثال اگر یک تیم برنامه نویسی هستید می‌توانید با معرفی تک به تک افراد و شرح وظایف آن‌ها، یک پشت صحنه عالی از کسب و کار خود ایجاد نمایید. اگر در همایشی با تیم خود شرکت کرده‌اید یک عکس یا ویدیو از این همایش می‌تواند به خوبی میزان صمیمیت شما با کاربرانتان را به نمایش بگذارد. این نمایش پشت صحنه می‌تواند ایده‌ای مناسب برای تولید محتوا اینستاگرام باشد و همچنین تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتماد مخاطب به صفحه شما خواهد داشت.

نظرات مشتریان را به مخاطبان نشان دهید

از جمله کارهای جالب برای صفحه‌های فروشگاهی نشان دادن نظرات خریداران به دیگر مخاطبان خواهد بود. همچنین می‌توانید پیام‌های جذاب و مناسب کاربران که در کامنت‌ها و دایرکت‌ها برای شما ارسال می‌کنند را به عنوان منبعی برای تولید محتوا اینستاگرام در نظر گرفت. لازم به توضیح است که شما هر محتوای که در این شبکه اجتماعی به اشتراک می‌گذارید باید دارای هدف و برنامه ریزی باشد؛ گذاشتن محتوا از روی احساس رفع تکلیف هیچ نتیجه‌ای برای شما نخواهد داشت.

اینستاگرام خود را به اسپوک تبدیل کنید

در برنامه ریزی برای تولید محتوای یک کسب و کار، اصولا با یک هاب و چندین اسپوک مواجه هستیم. به صورت معمول هاب همان وب سایت شما خواهد بود و اسپوک‌ها شبکه‌های اجتماعی، شما به عنوان مدیر یک کسب و کار باید در مرحله اول هاب کسب و کار خود را مشخص کنید، از آنجایی که هاب باید قابلیت ماندگاری دائمی داشته و در تملک ما باشد، عموما وب سایت انتخاب می‌شود.

روش انجام کار به این صورت خواهد بود که شما محتوای اصلی را در هاب (وب سایت) انتشار می‌دهید و پس از آن برای ترویج و جذب مخاطب از این محتوا در شبکه اجتماعی خود استفاده می‌کنید. لازم به توضیح است که در این روش به هیچ عنوان نباید تمام محتوای تولید شده در اسپوک‌ها پخش شود چرا که کاربر دیگر نیازی نمی‌بیند که به هاب سر بزند.

تبلیغات در اینستاگرام

محتوای مناسب کاربران را شناسایی کنید

یکی از اساسی‌ترین کارهایی که باعث خواهد شد کسب و کار شما در این شبکه اجتماعی به رونق برسد و شما برنامه مناسب برای تولید محتوا اینستاگرام خود داشته باشید، شناسایی مخاطبان است. ما اصولا در تولید محتوا برای اینستاگرام با سه نوع محتوا مواجه هستیم

محتوای خوب در اینستاگرام

محتوای خوب به محتوای گفته می‌شود که از لحاظ نگارشی و موارد فنی مناسب باشد و از آن نتوان هیچگونه اشکالی گرفت؛ اما مناسب کسب و کار ما نباشد. به عنوان مثال فرض کنید ما یک صفحه سرگرمی داریم آیا تولید محتوا در رابطه با سیاست‌های کشور جیبوتی محتوای مناسب برای ما است؟ اگر همین محتوا را در یک صفحه سیاسی انتشار دهیم این محتوا می‌شود محتوای درست آن صفحه.

محتوای بد در اینستاگرام

محتوای بد به محتوای گفته می‌شود که در تولید آن کوتاهی انجام شده است و نمی‌توان از آن در هیچ جایی استفاده کرد. محتوای که علائم نگارشی در آن رعایت نشده است. اطلاعاتی را به کاربر ارائه نمی‌دهد و هدف از تولید آن مشخص نیست. این محتوا را در هر کجا انتشار دهید مناسب نخواهد بود.

محتوای درست در اینستاگرام

محتوای درست به محتوای گفته می‌شود که علاوه بر رعایت نکات فنی، نگارشی و … مناسب حال و هوای صفحه استفاده شده باشد. به عنوان مثال محتوای درست یک صفحه فروش زیورآلات می‌تواند اطلاع رسانی در رابطه با جدیدترین دستبندهای موجود در بازار باشد.

ادامه توضیحات درباره اینستاگرام مارکتینگ را در صفحه مربوطه به آن ملاحظه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.