دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

موارد استفاده و مزایای دستکش وینیل

۱۱۶ بازديد
دستکش های وینیل اغلب یک انتخاب محبوب برای صنایع غذایی هستند. این دستکش های یکبار مصرف اغلب دوام کمتری دارند و کم هزینه ترین گزینه برای موقعیت هایی هستند که انعطاف پذیری و سهولت استفاده مورد نیاز است و دوام آن چندان مهم نیست. بودجه مناسب و مفید در بسیاری از صنایع مختلف جای تعجب نیست که آنها بسیار محبوب هستند. دستکش های وینیل فاقد لاتکس هستند و بنابراین برای افرادی که دستکش های محافظ می پوشند و ممکن است حساسیت به لاتکس داشته باشند مناسب هستند.

آنها برای اکثر افراد مناسب هستند و چابکی بیشتری را ارائه می دهند تا دست ها بتوانند آزادانه حرکت کنند و اکثر کارها را به سرعت و کارآمد انجام دهند. برای کارهای کم خطر که در آن دستکش برای دوره های کوتاه مورد نیاز است، دستکش وینیل یک گزینه مناسب و کم هزینه است. دستکش های وینیل زمانی مناسب هستند که برای فعالیت های کم خطر استفاده شوند. در جاهایی که از مواد خطرناک استفاده می شود بهتر است از آنها اجتناب شود. دستکش‌های وینیل به آرامی با پودری مانند نشاسته ذرت پوشانده می‌شوند و پوشیدن و درآوردن آن‌ها را پس از اتمام کارهایتان آسان می‌کند. مزایای دستکش وینیل و زمان جستجوی یک جایگزین برای انتخاب دستکش وینیل نسبت به انواع دیگر دستکش های محافظ مزایای زیادی وجود دارد. دستکش های ساخته شده از وینیل به گونه ای تولید می شوند که کشش و تطبیق پذیری را فراهم می کنند در حالی که می توانند در برابر سوراخ، کشش و سایش و پارگی عمومی مقاومت کنند. آنها را می توان برای کارهای مراقبت های بهداشتی استفاده کرد و دست ها را از آلودگی در امان نگه داشت. با این حال، برای کارهای فوری مانند جراحی یا جاهایی که به استحکام و دوام نیاز است، صنعت پزشکی از وینیل به دلیل خطرات ناشی از بریدگی تحت فشار به دلیل کشش کم ارائه شده توسط دستکش‌های وینیل در مقایسه با دستکش‌های دیگر مانند دستکش‌های نیتریل اجتناب می‌کند.

اگر خطرات بهداشتی و آلودگی نگران کننده است، درجه صحیح دستکش محافظ می تواند محافظت در برابر آلودگی مایعات بدن مانند خون و عوامل بیماری زا را فراهم کند، اما درک این موضوع که از هر خطری در برابر محافظت نمی شود باید به طور کامل بررسی شود و اقداماتی برای محافظت انجام شود. کارمندان کارهایی که با استفاده از دستکش های وینیل بهینه می شوند دامنه استفاده از دستکش های وینیل بسیار متنوع است و بسیاری از صنایع می توانند از استفاده از آنها برای محافظت از دست ها و کاهش آلودگی محصولات بهره مند شوند. کارهای پزشکی، حمل و نقل مواد غذایی، صنایع شیمیایی و نفت و همچنین کارهای نقاشی می تواند از استفاده از دستکش وینیل بهره مند شود. آنها در محافظت در برابر مواد روغنی، اسید، امولسیون ها و سایر مایعات موثر هستند و در تهیه مواد غذایی که آلودگی متقاطع باید به حداقل ممکن باشد، به خوبی استفاده می شود.

به دلیل خاصیت ضد الکتریسیته ساکن، هنگام کار با سیم و سیم نیز مفید هستند. کندن پشت غلاف روی طناب ها با ابزار می تواند باعث ایستایی شود و این دستکش ها برای محافظت از دست ها از ساییدگی مفید هستند. گزینه هایی برای کسانی که آلرژی دارند ماده ای که برای ساخت دستکش های وینیل استفاده می شود به عنوان PVC-پلی وینیل کلراید نیز شناخته می شود و یکی از پرکاربردترین و در دسترس ترین پلاستیک ها در ساخت دستکش های محافظ است. دوام و خواص محافظتی PVC باعث می شود که دستکش به عنوان جایگزینی برای لاستیک طبیعی ساخته شود و جایگزین لاتکس به عنوان یک جایگزین بدون آلرژن شود.
یکی دیگر از مزایای پی وی سی ارزان بودن آن است و همراه با دستکش های وینیل مقاوم در برابر بیولوژیکی و شیمیایی، تبدیل به همه کاره ترین دستکش محافظ در سراسر صنایع شده و برای کارهای خانگی مناسب است. دفعه بعد که در حال تکمیل کاری مانند تهیه غذا هستید، یا به دنبال سفارش دستکش برای محافظت از دستان خود در حین انجام کارهایی مانند مشاغل کم خطر مراقبت های بهداشتی هستید، در نظر بگیرید که با انتخاب دستکش های وینیل انعطاف پذیر و سازگار، این کار چقدر بهتر انجام می شود. برای مشاهده طیف کامل دستکش های وینیل ما - لطفا برای  قیمت دستکش وینیل کلیک کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.