سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

مطالبی در مورد سئو

۱۱۶ بازديد

برای درک اینکه سئو چیست، لازم است بدانید موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و دیگران چگونه کار می کنند. چگونه رتبه بندی جستجوی خود را تعیین می کنند؟ تصور کنید، تعداد زیادی وب سایت وجود دارد که موضوعات مشابهی را پوشش می دهند. موتور جستجویی مانند گوگل، صفحات وب را نمایه می کند (اگر غیر از این تعیین نشده باشد) - آن را به عنوان یکی از آن دفترچه های تلفن قدیمی و زرد، فقط در قالب دیجیتال تصور کنید. هنگامی که یک وب سایت ایجاد می کنید، ربات های موتور جستجو وب سایت شما را می خزند تا اطلاعاتی که در آن وجود دارد را درک کنند و بر اساس آن آن را فهرست بندی می کنند تا در نتایج جستجوی مرتبط ظاهر شود. ربات های موتورهای جستجو اکنون قادر به درک اطلاعات متنی (متن، ساختار و محتوای غیر متنی) در وب سایت و فهرست شما بر اساس عوامل مختلف مانند ارتباط و اعتبار هستند. اینجاست که بهینه سازی موتورهای جستجو مطرح می شود. سئو به فرآیند بهتر کردن سایت شما برای موتورهای جستجو اشاره دارد. این در مورد بهینه سازی وب سایت ها است به طوری که موتورهای جستجو ارزش ارتباط را درک کرده و بر اساس آن در جستجو رتبه بندی می کنند. اکنون، اجازه دهید یک چیز را در مورد SEO روشن کنیم:  صفحات فهرست موتورهای جستجو(!)، نه وب سایت شما به عنوان یک کل. این بدان معناست که کار سئوی شما باید صفحه به صفحه انجام شود. چرا سئو مهم است؟ بخش قبل در مورد اهمیت سئو به ما ایده می دهد. برای درک بیشتر، به عادات جستجوی خود فکر کنید. فرض کنید به این دلیل به گوگل می روید که می خواهید اطلاعاتی در مورد یک موضوع خاص پیدا کنید، به عنوان مثال، 'بهترین ابزار برای بازاریابی ایمیل'. شما آن را دقیقاً به همین شکل تایپ می کنید یا شاید فقط «ابزارهای بازاریابی ایمیلی» را تایپ کنید. 

بلافاصله لیستی از نتایج را دریافت می کنید. کدام یک را کلیک می کنید؟ آیا تا به حال به صفحه نتایج دوم یا سوم رفته اید؟ احتمالاً نه و اگر بله، نه آنقدرها. این مثال نشان می دهد که چرا سئو مهم است. بهینه سازی صفحات شما برای موتورهای جستجو به رتبه بندی کلی جستجوی شما کمک می کند. هدف شما این است که در صفحه اول (حتی بهتر: در چند لیست اول) جستجویی باشید که مشتریان شما انجام می دهند تا شاهد افزایش ترافیک سایت خود باشید. 

چگونه سایت را سئو کنیم؟

 بیایید به 10 نکته ضروری SEO برای مبتدیان نگاه کنیم که می توانید در حال حاضر برای بهبود وب سایت خود از آنها استفاده کنید. 1. تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و از اصطلاحات مرتبط استفاده کنید  کلمات کلیدی نقش مهمی در سئو دارند. یک کلمه کلیدی موضوع اصلی مقاله شما را نشان می دهد و این چیزی است که به افراد امکان می دهد پس از جستجوی آنلاین برای موضوع مورد علاقه، مقاله شما را پیدا کنند. کلمه کلیدی اساساً همان چیزی است که افراد هنگام جستجو برای چیزی تایپ می کنند. به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی شما با هدف جستجوی مخاطبان هدف شما مطابقت دارد. این می تواند یک کلمه کلیدی کوتاه مانند 'بازاریابی دیجیتال' یا یک کلمه کلیدی طولانی مانند نحوه ایجاد یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال خوب باشد. کلمات کلیدی کوتاهتر معمولاً حجم جستجوی بالاتری دارند. این بدان معنی است که رتبه بندی آنها ممکن است دشوارتر باشد. کلمات کلیدی دم بلند حجم جستجوی کمتری دارند، اما در مقایسه، بسیار خاص هستند. مزیت این است که شما می توانید دقیقاً مخاطبان علاقه مند به آن را هدف قرار دهید. بهتر است به سراغ ترکیبی از کلمات کلیدی – دم بلند و کوتاه – بروید. علاوه بر این، ایده آل است که حجم جستجو و درجه سختی کلمه کلیدی مورد نظر برای استفاده را در نظر بگیرید. حجم جستجو نشان می دهد که افراد چقدر این کلمه کلیدی خاص را جستجو می کنند. حجم جستجوی بالاتر به این معنی است که افراد علاقه بیشتری به این موضوع دارند. از طرف دیگر، دشواری رتبه نشان می دهد که رتبه بندی در نتایج موتورهای جستجو چقدر دشوار خواهد بود.



کلمات کلیدی حیاتی هستند، اما تنها جزء بهینه سازی یک وب سایت نیستند. برای افزایش ترافیک باید روی سایر جنبه های مهم تمرکز کنید. بیایید بیشتر به چند روش استراتژیک برای بهینه سازی وب سایت خود نگاه کنیم. 2. کلمات کلیدی را در سراسر صفحه خود قرار دهید هر صفحه یا پست وبلاگ دارای کلمات کلیدی مرتبط متفاوت است. برای این مقاله، کلمه کلیدی 'SEO برای مبتدیان' است. این احتمالاً همان عبارتی است که شما جستجو کردید و به اینجا رسیدید! در حالت ایده‌آل،  کلمات کلیدی انتخابی شما باید در این موارد باشد: عنوان پست URL اولین و آخرین پاراگراف پست در متن به صورت ارگانیک در سراسر پست برچسب‌های تصاویر استفاده شده   تا زمانی که جریان مقاله را مختل نکنند، آنها را در فقط مراقب «تغذیه کلمات کلیدی» باشید که در این پست بیشتر به آن می پردازیم. 3. سئو را در پیوندهای ثابت بگنجانید پیوند دائمی آدرسی است که هنگام دسترسی به یک صفحه وب مشاهده می کنید. پیوندهای ثابت چیزهای زیادی در مورد ساختار کلی وب سایت شما می گویند، آنها نباید خیلی طولانی باشند و در عین حال، به وضوح توضیح دهند که صفحه وب درباره چه چیزی است. برای خواننده و همچنین برای رباتی که در وب سایت شما می خزند. همانطور که قبلا ذکر شد، ربات‌های موتور جستجو تمام صفحات سایت شما را می‌خزند تا موضوع سایت شما را به طور کامل درک کنند و آنها را به درستی فهرست‌بندی کنند. از کلمات واضح و معنی دار در URL خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه آنلاین کتاب دارید، صفحات خود را با پیوندهای ثابت ساختار دهید تا به مردم نشان دهید که به چه چیزی دسترسی دارند و به محتوای کلی اطلاعات کمک کنید. این سلسله مراتب را برای موتورهای جستجو روشن می کند و به سئو کمک می کند. 
برای سفارش تولید محتوا متنی ایران سئو می توانیدازطریق سایت اقدام کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.